Bochtenverlichting

Beste forumgenoten,

Ik stoor me de laatste tijd erg aan het verschil in kleur
van mijn xenon in vergelijking met de halogeen bochtenverlichting.
Nu heb ik al enige tijd allerlei topics doorgespit en tot de conclusie gekomen
dat de MTEC Diamond White H7 het dichtst in de buurt komt, zit ik dan goed?:?

Gegroet!:mrgreen:
 
Origineel is dacht ik 4300/5000k, 1 van de 2 iig.
Verder zie ik zelf geen verschil ertussen, maar heb de 5000k alleen achter lenzen gezien en vond het gewoon op 'normaal' halogeen licht lijken, dus ik kan je hier niet mee helpen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Nu heb ik al enige tijd allerlei topics doorgespit en tot de conclusie gekomen
dat de MTEC Diamond White H7 het dichtst in de buurt komt, zit ik dan goed?:?

Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar volgens mij zit je dan zeker goed in de buurt. Een andere, duurdere optie zouden de extra felle en witte lampen van PIAA kunnen zijn. Die heb ik als vervangers van mijn normale koplampen. Deze hebben volgens mij een kleurtemperatuur van 4150K of 4300K.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zou je dan gewoon een D3S in 8000K kunnen monteren zonder dat je dingen als bv de starter moet vervangen?
Zie deze 8000K in de meeste audi's zit..

8000k is wel heel blauwStick Out Tongue

Ben je niet meer opzoek naar zo'n resultaat?
FotoTCO3SWZWD-1.jpg

Dit is mijn auto met 6000k XENRMC D2S lampen van Venture (phillips, maar vanwege de andere naam goedkoper).
En nee, ik heb geen af fabriek xenon, dit is een retrofit met lenzen in een normale H4 unit;)

Qua xenonlampen, zou ik als ik jou was xenonlamp.nl een mailtje sturen, verhaal uitleggen en dan om hun advies vragen;)
Zijn erg nette heren met verstand van zaken;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!