Vincent3344
Lid
Beste Polo rijders,
Vraagje. Ik heb een Polo 6C BM en zag laatst een zelfde 6C waarbij de bochtverlichting aan ging bij het schakelen in de reverse versnelling. De meeste recente Volkswagens hebben dit, maar de mijne niet. De auto is wel voorzien van bochtverlichting maar dit gaat niet aan bij achteruit rijden.
Ik heb vanavond een afspraak bij een bedrijf die een aantal opties aanzet op mijn Polo, maar de eigenaar twijfelt of bovengenoemde optie wel beschikbaar is. Ik heb het gezien op een andere Polo, en mijn eigenwijsheid denkt dus dat het wel kan. Iemand hier ervaring mee?
Ter info, onderstaande opties heb ik aangevraagd.
- Rain closing (regensensor aanwezig)
- Needle sweep
- Bocht rij verlichting aan bij achteruit rijden
- Mirror dip rechterspiegel bij achteruit rijden
- Coming home via lichtsensor (lichtsensor aanwezig)
- Comfort knipperen van 3 naar 4
- Hill-hold duur verlengen naar maximaal
- Knipperlicht constant laten branden bij openen achterklep.
Vraagje. Ik heb een Polo 6C BM en zag laatst een zelfde 6C waarbij de bochtverlichting aan ging bij het schakelen in de reverse versnelling. De meeste recente Volkswagens hebben dit, maar de mijne niet. De auto is wel voorzien van bochtverlichting maar dit gaat niet aan bij achteruit rijden.
Ik heb vanavond een afspraak bij een bedrijf die een aantal opties aanzet op mijn Polo, maar de eigenaar twijfelt of bovengenoemde optie wel beschikbaar is. Ik heb het gezien op een andere Polo, en mijn eigenwijsheid denkt dus dat het wel kan. Iemand hier ervaring mee?
Ter info, onderstaande opties heb ik aangevraagd.
- Rain closing (regensensor aanwezig)
- Needle sweep
- Bocht rij verlichting aan bij achteruit rijden
- Mirror dip rechterspiegel bij achteruit rijden
- Coming home via lichtsensor (lichtsensor aanwezig)
- Comfort knipperen van 3 naar 4
- Hill-hold duur verlengen naar maximaal
- Knipperlicht constant laten branden bij openen achterklep.
Volkswagen
Polo 6C