Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
alternatieve snelheidsmeter kan niet met knopjes oid veranderd worden. Schijnt dat je in vcds het land moet wijzigen om dit naar km/h te krijgen.
Heb eigenlijk nog niemand gehoord die hiermee succes heeft gehad.
haha volgens mij was ik toen de vraagsteller. Toen is er nooit wat gezegd over dat het zou verschijnen in het ''grote'' scherm & dat je met je ruitenwisserhendel iets moet doen, maargoed het is gelukkig gelukt!ha ha mooi he ik kan me herinneren dat hier al eens eerder een draadje over is geweest
toen kwam de vraag steller er ook niet uit
gr donna
Daarvoor moet je denk ik toch een GTI teller halen
Zit er wel een Multi functie teller in?ik heb ook een volkswagen polo gekocht uit 2008, ik heb links onder de toureteller in het klein de tijd staan, deze kan ik verandere in andere dingen door op de rechter hendel de 2 knopjes te gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar om het middelste schermpje te laten oplichten, zover ik weet moet dit kunnen. wie kan mij helpen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.