Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind het zelf alleen jammer dat de kappen bij de mistlampen vrij dicht zijn had ze persoonlijk daar ook open willen hebben ivm koeling bij het plaatsen van een oliekoeler.
Hehe ben weer in staat ze nu te bestellen. Hoe Monteer je ze?
Je hebt ook roosters die open zijn voor de originele IC. Maar dan zie je de blauwe IC slangen. Is niet echt mooi vind ik.
Is het niet beter dat je de oliekoeler achter de grille plaatst? Dan heb je niet zulke lange slangen nodig.
Hehe ben weer in staat ze nu te bestellen.
Dat klopt heb alleen bij de pijpen zwart gemaakt en de slangen valt wel mee wat je ziet , en achter de grill is geen optie de Seat koeler neemt aardig ruimte in beslag vandaar dat ik heb gekozen voor de ruimte waar de originele intercooler heeft gezeten. Heb trouwens nog de gewone roosters.
Heeft één van jullie een olietemperatuurmeter? Dat mis ik eigenlijk wel.
Wat een apparaat! Om jaloers op te worden. Echt heel nice.
Wat worden de veranderingen dan Bosino als het weer het toelaat?
ben benieuwd.
Wat was eigenlijk de aanleiding om van de schroefset naar verlagingsveren te gaan?
Hoe bevallen de H&R veren?
Had een 9N(3) dat?Parkeersensoren vervangen voor de originele PDC
Een paar kleine dingen. Hier en daar een paar veranderingen aan het exterieur. Parkeersensoren vervangen voor de originele PDC, bumperlip spuiten etc.
Het is eigenlijk een hele rare aanleiding.
Ik wilde niet laag met de schroefset. Dus ik dacht, waarom een schroefset, als ik hetzelfde resultaat kan bereiken met verlagingsveren. En die naam vind ik ook maar niksV-maxx....
Verder geen problemen gehad met de schroefset.
De veren bevallen zeer goed. Je levert wel conform in, maar dat wordt gecompenseerd door de looks![]()
Had een 9N(3) dat?
Nog nooit gezien.
Werkt dat met geluidjes of heb je ook een kastje erbij?
Heb je er afbeeldingen van?
Hoe is het met je snelheidsmonster Bosino?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.