Bougiekabeltrekker

Vraagje:

Vandaag bobine, kabels en bougies vervangen. Kabels gingen er nogal moeilijk af maar omdat er toch nieuwe opkwamen met wat kracht toch gelukt. Ik heb ergens op het forum eens gelezen dat er een speciale tang voor het verwijderen/plaatsen van bougiekabels is. Kabels waren nogal moeilijk aan te drukken en ik wil toch zeker weten dat de kabels er ver genoeg op zitten. Is er iemand die weet welke tang dit is of een tip heeft om dit te vergemakkelijken in de toekomst. Bij de volgende beurt moeten de kabels wel heel blijven namelijk Big Grin
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
Nee oké. Heb deze inmiddels gevonden en besteld. Daar moet het wel mee lukken lijkt me.
 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!