Breedset 18 INCH BBS Look VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze gaat naast mijn WEITEC verlagingsset OOK mijn set velgen in de verkoop.

De complete set gaat in de verkoop!

Specificaties van de velgen:

Velgen voor:
-maat 8J x 18inch
-steek 5 x 100
-banden Toyo proxes PT1R 205/35R18 81Y (banden zijn ZGAN!! ruim 7mm profiel!)

Velgen achter:
-maat 9J x 18inch
-steek 5 x 100
-banden Toyo proxes T1R 215/35R18 84W (banden zijn ZGAN!! ruim 7mm profiel!)

Hele mooie unieke breedset! (zie voor foto's ook mijn garage)
Voor deze set moet er aan de voorzijde nog wel een kleine aanpassing plaatsvinden (een heeeeel klein stukje van de voorste remklauwen schaven, dit gaat echt maar om een paar millimeter!! Dit kan absoluut geen kwaad begreep ik van de velgleverancier)

VRAAGPRIJS 1000,00 euro (inclusief velgsloten)

Reacties graag via de mail: bkroep@gmail.com
 

Bijlagen

  • DSCN0543.jpg
    DSCN0543.jpg
    42.7 KB · Weergaven: 134
  • polobarrykentekenblur.jpg
    polobarrykentekenblur.jpg
    42.6 KB · Weergaven: 130
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry ga je de polo verkopen?

Nee hoor!! Polo gaat niet weg, 'k blijf lid van de polo familie :mrgreen:
M'n polo gaat alleen maar terug naar de standaard configuratie ivm met rijden voor het werk etc. en moet weer een beetje gaan sparen voor een nieuwe motorfiets :). Enne ik heb nog steeds geen geldboom achterin de tuin dus moest keuzes maken :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
toch ook nog wel naar meetings? Ik heb jaren motor gereden todat iedereen zn motor verkocht dan is alleen rijden een stuk minder leuk.
En ik was dan ook wel een mooi weer rijder met een leuk groepje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!