Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oei! Dan gaat er iets fout
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/vooruit-dan-ons-even-voorstellen.13324/
330plus heeft een groter scherm dat vind ik iets mooier en overzichtelijker.
Als je er voor besluit te kiezen (alie voor 150 euro) kun je kiezen uit de Desay (officieel) of de Noname (niet officieel) de noname kun je dusdanig updaten zodat er Apple carplay EN Android auto op staat. Mocht je ooit een Android krijgen ben je daar op voorbereid en het verkoopt ook net wat makkelijker![]()
Dan vergeet wat ik heb gezegd en volg je eigen gevoelik heb een desay en alsnog Android auto mweheheh.
desay en android auto gaat niet samen...
Aankijken of het terug komt. Ik kan hem uitlezen voor je.Vanmorgen bij het starten (na 4 volle dagen stilstand i.v.m. stedentrip) een flink geschud bij de koude start en daarna een knipperend gloeispiraal. Vervolgens na 1km de mogelijkheid gehad voor een herstart van de motor. Daarna zonder problemen 80 km gereden, geen vermogensverlies of andere opvallende zaken. Lampje ook niet meer gezien.
Is dit gelijk een reden tot paniek of eerst maar even aankijken?
Ik heb zelf helaas (nog) geen mogelijkheid om de auto uit te lezen.
Tja moeilijk oordelen zo.
Hoe loopt de motor smorgens? Onregelmatig of heel laag toerig
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.