Bridgestone of Michelin voor de 6C

Ik heb de vredestein ultracs 10 maanden geleden gekocht. Super fijne band maar ik merk dat de voorbanden nu al bijna weer aan vervanging toe zijn. Ik doe geen burnouts ofzo dus weet iemand waar dit aan kan liggen. Wellicht omdat het een zachte band is of ligt het aan de polo? Vorige auto's heb ik nooit de banden hoeven verwisselen na zon tijd.
Dan zou ik je uitlijning eens laten nakijken..

Dat ik mijn vorige auto kocht (Auris TS Hybrid) direct splinternieuwe 18" met Vredestein Ultrac Satin gemonteerd, ik heb met die auto 115.000km gereden waarvan 2 winters met winterset (~dec - maart * 2000km per maand) en heb in al die tijd 2 Vredesteins opgereden (1,8mm over) en de achterbanden waren 2,6 om 3,5mm (heb ze wel gewisseld van voor->achter elke 20.000 km). Dat ik mijn huidige Corolla kocht zaten hier al Bridgetones onder, maar die komen zeker niet terug (vooral op grip bij nat wegdek erg matig)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!