Bryan
Bekend lid
Zeker waarLekkere bak, maar ook die tune; Murda - Gasolina
Volkswagen
Polo AW GTI,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker waarLekkere bak, maar ook die tune; Murda - Gasolina
ThanksWelkom. Erg mooie Polo!
Het zijn de Volkswagen Bolleville velgenmooie velgjes. zijn die van de r-line? zie k het goed dat je achter trommelremmen hebt?
en die zwarte NL kun je nog wel eens problemen mee krijgen met de popo... just saying![]()
Dikke stuurHierbij kleine update over mijn auto op dit moment is de zwarte polo naar mijn vriendin gegaan en rij ik een witte polo aw gti die ondertussen aardig wat kilometers heeft. Ben er nog steeds blij mee en stap met plezier in mijn auto nog steeds.
Fotos van. audio upgrade zal ik nog maken kleine toelichting wat ze hebben gedaan zie je onderaan van deze bericht
Daar heb ik het volgende bij gedaan
- Milltek catback systeem
- Dak zwart gemaakt
- Verlaagd
- Velgen
- Stuur aangepast
- Audio Upgrade
Ik had hiervoor Beats audio ze hebben de speakers gelaten en een versterker tussen gezet zodat alle speakers beter afgesteld kunnen worden, en ook hebben een custom subwoofer gemaakt. Als je dit perfect laat afstellen heb je geluid waarvan je had willen dromen.
Foto's volgen nog
Als er vragen zijn hoor ik dat graag.
Ziet er goed uit Bryan. Hoe is hij verlaagd en hoe bevalt het rijden er mee?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.