€ 35,60 18% Off | Black en Carbon Fiber Voor Vw Polo Mk6 Aw Gti 2018-2020 Auto Side Rear View Achteruitkijkspiegel Cover vervangingDe manier van de/montage is bij de AW hetzelfde als een 6r/c.
Spreek uit ervaring.
Die klipjes zitten midden achter je spiegelglas vast.
De pasvorm van de kappen is compleet anders tussen AW en 6r/c.
Maar, doe nou eens een linkje van je ali kappen dan?
Want die zijn er tot op heden niet voor een polo AW modeljaar 2017/2022
En deze zijn de plak kappenZiet er goed uit.
Voor dat geld kan je wel een gokje wagen. (Als in de zin dat je de eerste bent die een ali versie probeert)
Zou ze iig wel durven bestellen, de volledige kappen.
Kijk eens naar de verzendkosten, € 37,34 komt er dus nog bovenop en dan zijn ze behoorlijk prijzig.En deze zijn de plak kappen
Voor Volkswagen Vw Polo Plus 2019 Bewerkt Hoorn Achteruitkijkspiegel Shell Achteruitkijkspiegel Cover - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Ik weet niet wat het glas voor een polo kost, maar voorheen voor de Up! van mijn vrouw € 54,00Heb de kappjes er wel op, maar het spiegeltje is wel stuk (jullie methode). BALEN!
Je kan misschien beter een mes gebruiken, dunner dan een schroevendraaier en sterk genoeg, lijkt mij.Als je het spiegeltje naar beneden doet dmv afstelknopje binnen. Dan kun je die klikjes achter het glas met een dun schroevendraaien losklikken.
Ja dat is ook een optie. Maar het glas hoeft er zeker niet eraf!Je kan misschien beter een mes gebruiken, dunner dan een schroevendraaier en sterk genoeg, lijkt mij.
t glas eruit halen is echt heel eenvoudig en kan zonder schade! Het geeft je ook veel meer werkruimte.Ja dat is ook een optie. Maar het glas hoeft er zeker niet eraf!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.