buitenverlichting 6r automatisch aan bij omdraaien contact

Ik meen dat bij jou op de TFL pin van je lichtschakelaar ook een draadje zit ingestoken. Haal deze eens eruit en kijk eens wat er gebeurd. Volgens mij moeten je koplampen dan uitblijven tenzij jij ze aanzet met de lichtschakelaar Big Grin

Bas, klopt.. uiteindelijk via een duits polo6r forum een simpele oplossing gevonden: zijkapje dashboard losklikken > stekker van lichtschakelaar losklikken > grijs draadje wat op positie 3 zit (staat genummerd) eruit gehaald en ik ben eindelijk van de automatische verlichting af
het schijnt dat je ook een schakelaar van een iets oudere polo kunt monteren maar dit werkt goed voor mij. de schakelaar werkt verder naar behoren.

hoop dat meer mensen hier wat aan hebben.

grt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!