Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mis de kuipzetels uit de Scirocco, zit je echt mooi vast in.
'.
95 000km. Zou belange nog niet mogen op deze km stand maarja, shit happens zeker?balen man, vindt de kwaliteit toch wel erg matig dan, hoeveel kilometer heeft hij nou gedraaid?
Dat is toch een 3-cylinder? Merk je dat tijdens het rijden of tijdens stilstand? Mijn buurvrouw heeft iets nieuws nodig en dit is een gegadigde. (9N)Is een 1.2i 60pk,
Nee dat valt goed mee hoor. Enkel als je war in toeren gaat maakt die veel lawaai maar bij normaal rijden en of op constante toeren valt dat heel goed mee. Ook niet echt veel trilling bij stationair.Dat is toch een 3-cylinder? Merk je dat tijdens het rijden of tijdens stilstand? Mijn buurvrouw heeft iets nieuws nodig en dit is een gegadigde. (9N)
Heb ik ooit in een Up! gereden en die schudde nogal bij het stationair lopen. Nogal irritant gevoel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.