Café del MyPolo.nl

haha beter!
kun je mij meteen leren surfen :lol:
wij gaan met 4 mensen in totaal met echt 0,0 surf ervaring en we nemen ook geen lessen en we zien vanzelf wel hoe ver we komen :lol:

VW  6R  1.2TDI 
Wel heeeel vet om het gewoon te doen ;)!

Heb vandaag speciaal nieuwe pet gekocht voor de vakantie (haha traditie... dont ask).
Met ons rijdt ook nog een surf leraar mee, dus wij zitten wel goed hahaha. Heb er wel fuckin veel zin in. Al heb ik zaterdag nog een wedstrijd, en zondag zelfs twee.... daarna ff slapen en dan knallen. Ik sta maandagavond al lekker op het strand met een biertje!

haha, tradities zijn er om te houden! ;)
en dan zit je idd wel goed jah! Big Grin
maar van je wedstrijd kom je wel overheen joh, voel je als je er eenmaal bent niks meer van, alleen van de rit daar naar toe voel je nog wat :lol:
btw hoe lang ga jij?
ik ga pas 22 juli richting mimizan :geek:

VW  6R  1.2TDI 
We gaan eerst t/m zaterdag... ik MOET zondags helaas terug zijn....
Maar waarschijnlijk stappen we ergens in die week gewoon weer in de auto en gaan we gewoon weer terug haha.
Maat van me heeft daar 4 jaar gewerkt... Dus die kent de route ook inmiddels

hmm... tjah soms heb je idd verplichtingen ;)
maar dat is idd ook wel een goede, lekker weer terug gaan Big Grin
btw moet je dan weer een nieuwe pet kopen of volstaat die je nu gekocht hebt dan ook nog wel? Stick Out Tongue

VW  6R  1.2TDI 
Haha nee deze voldoet dan nog:
Washington%20Nationals%20cap-2.jpg

2010:
Homey20cap20purple20L-1.jpg

ooohnah, ik zal wel is gaan letten op een rood petje als ik er ben :cool:
hoor je me wel een keer keihard schreeuwen en dan zie je mij onder een golf verdwijnen Stick Out Tongue
haha neeh just kidding, grote kans dat ik nog niet eens met de grotere golfjes kan gaan spelen :')

VW  6R  1.2TDI 
Gisteren geraced tegen een motor. Ik wist dat ie sneller zou zijn en dat vond ik totaal niet erg, maar nadat hij mij had uitgeblazen zwaaide hij nog even.

Dat deed eigenlijk best pijn.. :cry:

Later wel nog een praatje met m gehouden, maar toch. Zit er eigenlijk nog steeds mee. :lol:

@Thomas Nu in Dijon, morgen st. Tropez en Dinsdag Monaco Stick Out Tongue

Surfen is relaxt man, vooral met zo'n kamp. Maar 's ochtends wel fris op de plank hé Stick Out Tongue

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!