Ik schijn nogal wat stof te hebben opgewaaid, echter rij ik nu al enige tijd net de xenon bi-h4 van jullie sponsor rond en heb nog steeds geen problemen met de auto, geen rare geluiden, meldingen of wat dan ook.
Het valt me op uit de reacties dat velen die reageren niet de ervaring hebben om xenon in een BM in te bouwen.
Laat me je het ff toelichten, letterlijk gesproken dan,,,,,,,,,,,,
Je moet sowieso de koplampen eruithalen om de lampen te monteren, gaten te maken en de boel aan te sluiten.
Alles vrij simpel denk je, echter nu de vraag waar plaats je dan de vermogensweerstanden?
De ene verteld op een metalen vlak en de ander heeft het over de binnenspaborden, echter doe me eens een lol en ga het eens proberen bij een BM, links geen plaats,,,,,,,,,,,,,,alles plastic om je heen, smelt bij ca 95 graden,,,,,,,,,,,,,de weerstand wordt zeker 150 graden,,,,,,,
Rechter kant zal wellicht gaan als je uit taiwan of china komt met errruuug kleine vingers, dus ook niet afdoende mogelijkheden om deze cupela ovens te installeren met voldoende koeling.
Hoe je het draait of keert het is niet echt aan te bevelen deze in een BM te plaatsen, en niet ivm de motor warmte , maar gewoon omdat er domweg geen veilige plaats voor is. Mijn oplossing is misschien in de ogen van anderen niet optimaal, echter wel de veiligste keuze.