Carbon lamineren waar?

ff ter verduidelijking,dit wil ik doen bij de polo...

Golf2.jpg
 
Denk dat je in NL weinig gaat vinden, je zult het in dld en uk moeten zoeken.

Ik heb het een tijdje zelf geprobeerd en het lukt goed maar het is erg tijdsintensief, arbeidsintensief en het is grote troep. (epoxy en die carbon in poedervorm kan nooit goed zijn voor je longen.)
 
In Nederland zitten er maar weinig die dit netjes kunnen (helaas), vooral bij de Oosterburen is er genoeg te vinden, en vooral ook kwalitatief netjes afgewerkt (in mijn ogen het belangrijkst bij laminieren ivm de optische verfraaiing ipv gewichtsbesparing), enkel wel veel km's heen en weer om het spul te brengen en halen :( mocht je eens wat adressen willen, stuur me dan even een PB, ik zit hier namelijk niet zoveel online.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!