Carbon spiegels ja of nee

Daniel

MyPolo - Team
162
1
18
Dag Mensen,

ik heb even wat advies nodig ik kom er ff niet uit. Ik heb een reflex zilveren polo met zwarte velgen. Nu zit ik te twijfelen of ik de vw carbon (zwart) spiegelkappen zal laten monteren. Kunnen jullie wat meningen neer droppen.... :)

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Ik heb er bij mijn polo wel voor gekozen. Hopen dat het beetje cool staat.

2010_volkswagen_golf_r_leak_images_main.jpg


Ik vind het wel mooi staan als de spiegels een afwijkende kleur hebben zoals bij de golf R bijvoorbeeld.
 
hey ja dat is ook een optie.. zou zwarte of mat zwarte spiegelkappen kunnen nemen. Maar is het bestellen van losse spiegelkappen en die laten spuiten niet duurder dan deze carbon speigels ?

daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
as far as i know zijn het ook gewoon sticker folies die er overheen geplakt worden toch? bij de carbon spiegelkappen
correct me if i'm wrong

ik vind het wel mooi uitzien ik zou zeggen doen!
 
[resize=640:1op0rpcv]http://www.volkswagen.nl/media/images/volkswagen/Volkswagen_rijders/Service_en_Aftersales/Accessoires/Exterieur/Sport_en_Styling/polo%20carbon%20spiegel.jpg[/resize:1op0rpcv]

Op deze foto vind ik ze er wel cool uit, maarja in het echt wijkt vaak af van foto's vind ik altijd ;)
 
@MyPoloCandy
Hmm ik dacht dat het gewoon Folie was ofzo...maar blijkbaar zijn ze ook een stuk dikker...dat sluit niet zo mooi aan dan met de kappen?
of heb je een foto van hoe dik het dan uiteindelijk word?
 
Hey enzo bedankt voor de scherpe foto ;) ik heb ze besteld. Het zijn touwens ook geen opplak(overzet) kappen, maar ze komen in plaats van de originele.

gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
ziet er wel dikker uit dan de originele kappen maar ja ik denk dat ik me Spiegels gewoon zo laat

denk je dat bijv een Carbon dak mooi zal staan op een zwarte polo?
 
mwoah, ik heb zo'n vermoeden dat je 't niet zo snel ziet.
maar 't kan wel een vet detail zijn van de auto dat je echt goed moet gaan kijken om de details te zien ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!