Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik bedrade carplay. Tenminste de carplay wordt pas gestart wanneer ik mijn iphone verbind met de kabel naar de radio. Dus er is niks draadloos aan dan toch. Zal het niet werken als ik bijvoorbeeld via een carlinkit dongle draadloos verbind en mijn telefoon via magsafe oplaad via de usb poort in de auto?ja dat hoort zo bij draadloze carplay
Ja ik gebruik een originele apple kabel, begint wel wat gaar te worden. Zou het daar aan kunnen liggen? Welke zou je nog meer aanraden?Gebruik je een originele Apple USB-kabel?
Orginieel Apple kabel is natuurlijk het allerbeste. Is geen goed of slecht. De orginele kabel zorgt ervoor dat de Apple CarPlay goed werkt.Ja ik gebruik een originele apple kabel, begint wel wat gaar te worden. Zou het daar aan kunnen liggen? Welke zou je nog meer aanraden?
Toch maar is voor de zekerheid gecheckt naar de kabel. Dacht dat het apple kabel was, maar blijkt er een te zijn van de Xenos.. Echter doen al mijn andere kabels het ook niet. Dan start CarPlay niet eens op. Elke kabel met MFi chip is goed toch? zoals deze? https://www.amazon.nl/Quntis-gecert...-Compatibel/dp/B07NV55D68/258-8324993-4136516Orginieel Apple kabel is natuurlijk het allerbeste. Is geen goed of slecht. De orginele kabel zorgt ervoor dat de Apple CarPlay goed werkt.
Welke kabel gebruik jij? heb je een linkje toevallig? Op amazon zijn zoveel verschillende kabels, en geen idee welke goed werkt.Nee, die van mij laadt vrij snel op tijdens het gebruik
Ik heb een gewone iPhone kabel van Apple zelf, kan je die niet proberen?Welke kabel gebruik jij? heb je een linkje toevallig? Op amazon zijn zoveel verschillende kabels, en geen idee welke goed werkt.
Deze schijnt te werken met carplay
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.