CarPlay RCD360 vreet batterij

Ik merk dat sinds ik mijn RCD360 radio geinstalleerd heb, mijn iphone best wel snel leeg gaat bij lange ritten, ook al wordt deze opgeladen via de usb kabel aan de radio.

Hebben andere hier ook last van? Tips om het te verbeteren is altijd welkom.

Volkswagen  Polo 6C 
ja dat hoort zo bij draadloze carplay
Ik gebruik bedrade carplay. Tenminste de carplay wordt pas gestart wanneer ik mijn iphone verbind met de kabel naar de radio. Dus er is niks draadloos aan dan toch. Zal het niet werken als ik bijvoorbeeld via een carlinkit dongle draadloos verbind en mijn telefoon via magsafe oplaad via de usb poort in de auto?

Volkswagen  Polo 6C 
Ja ik gebruik een originele apple kabel, begint wel wat gaar te worden. Zou het daar aan kunnen liggen? Welke zou je nog meer aanraden?
Orginieel Apple kabel is natuurlijk het allerbeste. Is geen goed of slecht. De orginele kabel zorgt ervoor dat de Apple CarPlay goed werkt.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Orginieel Apple kabel is natuurlijk het allerbeste. Is geen goed of slecht. De orginele kabel zorgt ervoor dat de Apple CarPlay goed werkt.
Toch maar is voor de zekerheid gecheckt naar de kabel. Dacht dat het apple kabel was, maar blijkt er een te zijn van de Xenos.. Echter doen al mijn andere kabels het ook niet. Dan start CarPlay niet eens op. Elke kabel met MFi chip is goed toch? zoals deze? https://www.amazon.nl/Quntis-gecert...-Compatibel/dp/B07NV55D68/258-8324993-4136516

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!