Catchcan voor de 1.4tsi

Iemand hier er eentje geinstalleerd?

Grootste probleem van direct ingespoten motoren is simpelweg de verkoling van de inlaat en kop, dit gaat hoe dan ook problemen geven in de toekomst. Al verschillende gehad die compleet dicht slippen en dan over gaan slaan (ondanks nieuwe bobines en bougies). Een komplete koprevisie is dan nodig om dit te verhelpen.


Een catchcan installeren voorkomt een hoop vervuiling.

Ik zit er aan te denken om er eentje te installeren..
 
Ik heb Forge een aantal weken terug een email gestuurd, geen reactie gehad op de vraag of ze nog een 1.4TSI catchtank systeem gaan ontwikkelen.

Ik zou zeker zo'n tankje installeren, vangt de meeste troep af. Niet alles, maar wel een best groot deel!
 
Ik had die Forge setjes gezien voor andere type wagens, maar die vind ik best wel erg prijzig.
Samco slangen + catchcan van ebay ben je voor zo'n 100e klaar.

Misschien maar eens hobby'en.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!