Centrale deurvergrendeling op afstandbediening Volkswgen Polo Easyline 2010

Graag zou ik op mijn Polo uit 2010 centrale deurvergrendeling op afstandsbediening willen.
Ik weet waar ik een sleutel kan kopen, maar hoe kan ik dit aansluiten en zit hiervoor al voorbereiding op?
Het is een invoer Polo uit Duitsland.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
VWForum.nl • Toon onderwerp - How To: Klapsleutel met ab voor Polo 6R CANBUS • Handleidingen en tutorials - How To: Klapsleutel met ab voor Polo 6R CANBUS

Heb een maatje geholpen bij het inbouwen hiervan in zijn 6R, zou het alleen doen als je weet waar je mee bezig bent...
Wij hebben overigens voor de constante plus een zekering aftakking gebruikt, dan hoef je niet te knippen in bedrading. Het werkt overigens wel perfect.

Haha, in dat geval laat ik het liever over aan de professional ;p
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!