Centrale deurvergrendeling

Hallo,

Ik heb even een rare vraag over de centrale deurvergrendeling, deze zit er bij mij niet in maar klopt het wel dat er ook polo's zijn uitgebracht waar geen centrale deurvergrendeling in zit?
Polo 9N uit 2003 zit wel airco en climat control in. Geen electrische ramen en elec. verstelbare spiegels
Hoe kan ik er achter komen dat er zeker geen centrale deurvergrendeling in zit?
En heeft er iemand ook geen centrale deurvergrendeling in zijn auto?
 
die zit er bij jou zeker in als jij je sleutel contact open draaid gaan alle deuren open neem ik aan en dicht doet alle deuren weer dicht...????

Zo ja dan heb je centraal vergrendeling

Zo nee dan heb je het niet
 
Hmmz,... ben toch even op onderzoek uit gegaan en mijn deurpaneel losgehaald. Ik zag daar wel twee draden naar het slot lopen en een wit motortje/pompje zitten..
Lijkt mij dat ik dan wel een centrale vergrendeling heb... op 1 deur? kan je een nieuwe klapsleutel maken bij de VW dealer of kunnen hun zien of het er op zit?
 
Ah thanks! Dit topic had ik eens een keer gelezen ja.. alleen heb met vag-com auto uit gelezen en kon geen centrale vergrendeling vinden.
Op http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html zegt ie dat 46 en 35 de gene zijn voor de CV alleen bij deze krijg ik geen response/wordt er niks gevonden.
Het vervelende ik heb bij deze auto ook geen klapsleutel gekregen alleen twee zwarte sleutels en volgens mij zijn dit de reserve sleutels.
Wat ik kan doen is een keer langs de VW dealer rijden alleen die dieven vragen dan weer 35 euro om er "even" naar te kijken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!