Centrale Deurvergrendeling

Dag,

Mijn centrale deurvergrendeling (met afstandbediening) heeft het begeven. Dit wil zeggen, als ik op ontgrendelen druk, gaan alle deuren open behalve de passagierskant (het is een 3-deurs dus alleen de bestuurderskant, kofferbak en tankdop ontgrendelen ;) ).

Hij deed al langer moeilijk, dus dat hij niet open wilde maar na een paar keer drukken wel. Nu doet hij het dus helemaal niet meer. Ik hoor het motortje in de deur verder ook niet werken. Garage vertelde me dat het deurslot het waarschijnlijk begeven heeft (veel voorkomend bij VW schijnt?).

Is er misschien iemand met een tip? Misschien een zekering o.i.d.?
Heel irritant dat die deur niet open kan, handmatig kan die ook niet open :S.

Bedankt vast!
 
Kan die deur helemaal niet open? Ook niet als je hem van binnenuit opent?

Als die deur helemaal niet meer open gaat, zou ik even 2 keer nadenken als je passagiers meeneemt. Mocht er wat gebeuren, dan kunnen de hulpdiensten dus niet (of heel moelijk) naar binnen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!