HJV
Bekend lid
Vorige week had ik een Ventura externe module te koop (voor een collega) voor €125,-..Hebben jullie ook enig idee wat dit zal gaan kosten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige week had ik een Ventura externe module te koop (voor een collega) voor €125,-..Hebben jullie ook enig idee wat dit zal gaan kosten?
Dat is alleen de box, maar het tunnen zelf, daar zit ook een prijskaartje aan toch?Vorige week had ik een Ventura externe module te koop (voor een collega) voor €125,-..
Nop, het is echt Plug and Play! (5 minuten werk)Dat is alleen de box, maar het tunnen zelf, daar zit ook een prijskaartje aan toch?
Nop, het is echt Plug and Play! (5 minuten werk)
Tunen dmv software aanpassing is helaas voor onze Bluemotion's nog niet mogelijk.
Ja, en ik kan niet meer zonder!Gebruik jij ook die box?
Ja, en ik kan niet meer zonder!
Toen mijn EGR-klep kapot ging (heeft niks met chippen te maken) en ik voor de garantie naar de garage moest, heb ik heb er probleemloos voor een weekje eruit gehaald.Nice.. En je kan de box ook weer afhalen wanneer je wilt, zonder dat dit enige problemen met zich meeneemt?!
Haha dit word leuk.. Dus ik kan voor € 125 een box kopen en dan is me BM getunned.. Hmmm sounds good to me
Wat is E85 ? Ik lees daar iets van dat de auto feller is, dus dat trekt mijn aandacht ..
Toen mijn EGR-klep kapot ging (heeft niks met chippen te maken) en ik voor de garantie naar de garage moest, heb ik heb er probleemloos voor een weekje eruit gehaald.
E85 is een toevoeging bij de benzine waardoor je iets meer power krijgt , voor de diesel gaat dit niet op dacht ik.
en wat tuning betreft je kunt het zelf zo gek maken als je wilt , ben zelf van 150 PK en 225 Nm naar een vermogen van 236 PK en 435 Nm gegaan maar dit kost toch gauw een paar duizend euro.
As we speak heb ik er al een halve tank met E85 mix doorheen gejaagd
Merk dat de auto zeker feller is! Leuk spul, ga de volgende tank iets meer E85 proberen, had nu 4 liter op een volle tank
Dit kan inderdaad kloppen. De VWmonteur die mijn EGR-klep heeft vervangen gaf ook aan dat het verstandig is om bij warme motor hem een flink door te trekken. Dit kan ook zonder de tuningbox, maar met is het een groot feest..Bij Ventura tuning zeiden ze dat deze running box helpt om de EGR schoon te houden. Hij wordt heter en brandt beter schoon. Klopt dat?
Theoretisch zeg ik ja. Ik ben erg van het rustige rijden maar geef hem er af en toe als hij warmoes goed van langs. Daarna loopt hij gelijk weer zuiniger. Mijn EGR is nu pas na 90000km gaan storen! Ik hoor wel dat ze soms al bij 30000 km stuk gaan.
Pouw Zwolle.Zit jouw monteur in de randstad? Was het een kostbare klus?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.