en wederom leer ik klink klare onzin hier.
bank protection? echt onzin.
de polo staat er om bekend om gewoon te hoge inlaattemp te krijgen, daarom is bij stage 2 een intercooler upgrade eerder een must dan een bijzaak.
de auto in de 4 meten wordt wel gedaan, maar meten in de 5 krijg je betere meting.
er zit wel verschil in een 4x4 bank of een 2 bank, maar het verhaal wat vagtechniek verklaart is onzin, want een normale 2 bank met een redelijke waaier kan zelfs auto's boven de 400pk etc meten die nog veel en veel warmer worden dan een polootje...
hecht eerder waarde aan VVT dan aan VT
bank protection? echt onzin.
de polo staat er om bekend om gewoon te hoge inlaattemp te krijgen, daarom is bij stage 2 een intercooler upgrade eerder een must dan een bijzaak.
de auto in de 4 meten wordt wel gedaan, maar meten in de 5 krijg je betere meting.
er zit wel verschil in een 4x4 bank of een 2 bank, maar het verhaal wat vagtechniek verklaart is onzin, want een normale 2 bank met een redelijke waaier kan zelfs auto's boven de 400pk etc meten die nog veel en veel warmer worden dan een polootje...
hecht eerder waarde aan VVT dan aan VT
Volkswagen
Polo AW
2.0 TSI GTI 350PK /550NM