Chiptuning

andy1995

Bekend lid
ik heb laatst een blue gt gekocht daarnaast heb ik gelezen dat je deze nu naar 250PK KAN CHIPPEN!!
is er iemand die dit al heeft gedaan? ik heb nog niks gedan aan die van mij maar ik zou wel graag zown power willen hebben
wat vinden jullie ervan voor een 1.4 tsi motor?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
250pk kan je vergeten, anders had ik dit al gedaan Stick Out Tongue
Ik heb met moeite 200 pk kunnen halen. Zelfs met een hybride turbo ga je geen 250pk halen. Niet wetende of je injectoren/brandstofpomp dit trekken.
Ook wil je dan liever een lucht/lucht intercooler hebben i.p.v. de bestaande lucht/water.

Zie mijn uitdraai:
fbstage1gt.jpg

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo BlueGT 
ik heb laatst een blue gt gekocht daarnaast heb ik gelezen dat je deze nu naar 250PK KAN CHIPPEN!!
is er iemand die dit al heeft gedaan? ik heb nog niks gedan aan die van mij maar ik zou wel graag zown power willen hebben
wat vinden jullie ervan voor een 1.4 tsi motor?
ik had dit ergens op een website gezien ik zal het opzoeken maar het koste dan 6k.

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Volkswagen  Polo BLUE GT 
De 1.4 TSI twincharger is geleverd in onder andere de polo 6R GTI. Dit is een motor met een compressor en turbo. Echter bleek dit geen betrouwbare (en dure) motor te zijn en is hij bij de facelift (6C) vervangen door een 1.8 TSI.

Volkswagen  Polo BlueGT 
De 1.4 TSI twincharger is geleverd in onder andere de polo 6R GTI. Dit is een motor met een compressor en turbo. Echter bleek dit geen betrouwbare (en dure) motor te zijn en is hij bij de facelift (6C) vervangen door een 1.8 TSI.
wat heb jij allemaal gedaan om je 200pk te bereiken?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Inlaatreiniging, custom air intake, grote beurt inc bougies en k&n inlegfilter en daarna pas gechipt. Ook tank ik altijd BP Ultimate, daar is de auto ook mee gechipt.

De grootste uitdaging is de intake, er is voor de blue GT geen kant en klare intake.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Inlaatreiniging, custom air intake, grote beurt inc bougies en k&n inlegfilter en daarna pas gechipt. Ook tank ik altijd BP Ultimate, daar is de auto ook mee gechipt.

De grootste uitdaging is de intake, er is voor de blue GT geen kant en klare intake.
wat houdt het bp ultimate in? kan je geen shell tanken dan?
en waar heb het gedaan met de custom air intake?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
wat is het verschilen tussen een normale luchtfilter en een luchtfilter van K&N? en dan heb ik het niet over een open luchtfilter

Volkswagen  Polo 6C 
Met een K&N filter krijgt de motor veel meer lucht en loopt daardoor een stuk soepeler ( dat is mijn ervaring ) met een Audi A4 1.8 T, een VW Up! , een motor Honda SuperMagna VF750, deze heb ik nog steeds en nu weer een VW Polo en allemaal tot volle tevredenheid.

Met een K&N filter krijgt de motor veel meer lucht en loopt daardoor een stuk soepeler ( dat is mijn ervaring ) met een Audi A4 1.8 T, een VW Up! , een motor Honda SuperMagna VF750, deze heb ik nog steeds en nu weer een VW Polo en allemaal tot volle tevredenheid.
En mogelijk 1 tot 2 pk extra. De een zegt van wel de andere zegt dat het geen verschil maakt.

Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!