Famous1303
Bekend lid
Met een andere intake zeker welTegenwoordig is de nieuwe Polo zo goed geïsoleerd dat je dat in de auto niet meer hoort.
Alleen filter heb ik geen ervaringen mee.
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met een andere intake zeker welTegenwoordig is de nieuwe Polo zo goed geïsoleerd dat je dat in de auto niet meer hoort.
ik heb jmtuning ff een bericht gestuurd, ik heb namelijk 165k op de teller en ik weet niet op welk km het chippen ophoudt,Nee, moet op maat gemaakt worden.
Mijn gt gekocht bij 156k inmiddels al op 166k in 2 maanden. Maar ja geld om het aan te passen is er nog niet ik tank wel altijd 98 hopen dat ik hem naar 200pk kan brengenDaar staat geen KM stand voor, als je auto technisch in orde is, kan je dat gewoon doen
Ik laat het op maat maken door jmtuning downpipe met racekat pasklaar zeggen zeals je downpipe netjes eindigt met 55mm is dat prima, dan kun je met een klem af. Of de juiste verloop naar 55mm, dat is de diameter van je middendemper/middenpijp.
ik kan alleen geen goeie betrouwbare website vinden voor een milltek uitlaat voor een gtDan mag je verwachten dat je niet je lasapparaat mee hoeft te nemen.
https://www.milltekuitlaten.nl/mill...AkBbFHd85m6EqvfbPg59u9YuCqdcivaRoCmZcQAvD_BwEDan mag je verwachten dat je niet je lasapparaat mee hoeft te nemen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.