Chippen:Ik wil voor de zomervakantie me auto Chippen, Iemand suggesties......?
Ook wil ik voor de zomer Xennon hebben en dan wel het liefst de koplampen van de GTI met die prachtige ledjes.
Ik weet dat ik er veel geld aan kwijt zal raken maar ik heb er ongeveer 2000 euro voor over.
Ik heb al offertes gemaakt bij verschillende dealers alleen kom ik helaas boven de 3000 euro
Ik hoop dat iemand op deze forum mij kan helpen!
Voor 2K kun je een hoop doen. Een setje OEM bi-xenon lampunits haal je al van marktplaats voor 550/600e. Maar het inbouwen schijnt een probleem te zijn, je hebt een andere kabelboom nodig. However, 3K is echt belachelijk veel geld.Ook wil ik voor de zomer Xennon hebben en dan wel het liefst de koplampen van de GTI met die prachtige ledjes.
Ik weet dat ik er veel geld aan kwijt zal raken maar ik heb er ongeveer 2000 euro voor over.
Ik heb al offertes gemaakt bij verschillende dealers alleen kom ik helaas boven de 3000 euro
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.