Re: Chrome ringen [afronding]
Okey we zijn eruit, er is wat misgegaan in de communicatie tijdens het bestellen, ik had niet duidelijk vermeld dat het om een 9N ging blijkbaar, jammer maar helaas! voor jullie heeft dit niet zoveel te betekenen behalve dat het jammer is dat je het nog niet in de auto hebt zitten.. het enige wat ik jullie wil vragen is het zelf even op de post te doen ipv alles eerst weer naar mij en dat ik dan alles weer door moet sturen.. dit kost jullie helaas per persoon wel 77cent of 1,54 (afhankelijk van hoe zwaar je enveloppe is)
Iedereen moet dus zelf even de ringen in een enveloppe (met postzegel) doen (ff zo verpakken dat het niet beschadigd natuurlijk) en opsturen naar de verkoper, vervolgens stuurt hij mij voor iedereen die zn oude set heeft ingeleverd alle goede sets naar mijn huis en vervolgens zal ik het jullie weer toesturen (die kosten betaal ik dus)
Postzegel is afhankelijk van hoe je het inpakt:
Europa Priority
0 - 20 g. EUR 0,77
20 - 50 g. EUR 1,54
Alle kachelbiediningringen zijn dus de verkeerde (ze zijn voor een 6N) evnt als je ze kwijt kunt aan iemand is dat ook geen probleem, laat het me even weten!
ik wil dus even een lijst van iedereen die ze terugstuurt, stuur mij even een PB! dan zal ik je vervolgens het adres van de verkoper toesturen!
Ik wil jullie bij deze mijn excuses aanbieden, maar het wordt dus opgelost!