Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R van citroene

ChrisPoloParts zei:
Hij heeft een trendline met de simpele binnenverlichting en omdat als je de comfortline/highlin/ GTI hemelverlichting werkend wil krijgen je moet gaan knippen/solderen in de bekabeling van je auto en hij zijn auto nog in de garantie had zitten vond ie het toch niet zo'n goed idee. Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je het zelf niet kunt doen en je hebt net niet alle spullen om het goed ten uitvoer te brengen en je dealer meld dat de garantie vervalt... zou ik het ook wel weten. Bij mensen met het interieur verlichtingspakket past het moeiteloos.

Oké, bedankt Chris. Dus in mijn geval is het vrij simpel, nice. Maar eerst de armsteun en dan op zoek naar een zwart dak ;) .
 
Re: Polo 6R van citroene

ik ben vandaag eens gaan informeren voor bi-xenon te laten monteren, het komt op 300 euro incl montage is dit een deftige prijs ? maar ben nu nog aan het twijfelen of ik de H7 koplampen zou kopen

en ik zou van de éérste keer alle lampjes willen laten vervangen door ledjes, de verkoper heeft gezegt dat ze volgende week een nieuwe assortiment aan ledjes binnen krijgen die werken met het canbus systeem, daar zou ik volgende week meer informatie over krijgen.
 
Re: Polo 6R van citroene

@citroene, wat bedoel je precies met bi-xenon?. Hele nieuwe hallogeen unit's?. Nou ja.. of de prijs nou deftig is of niet, het resultaat zal er zeker deftig uit zien!.
 
Re: Polo 6R van citroene

Hehe, stomme vraag. Jij hebt natuurlijk H4 lampen, dan vind ik €300 een stevige prijs. Dan zou ik eerder voor H7 koplampen gaan, probeer het eens bij P&P of VAGshop.
 
Re: Polo 6R van citroene

ik ga zou zeggen ga voor de 300 euro Xenon...als je die H7 koplampen neemt moet je ze ook nog eerst kopen en dan ook xenon betalen...vind dat het niet waard dan maar H4 Xenon
 
Re: Polo 6R van citroene

Even een bedenking, zou het niet mooier zijn om het Highline chromen lijstje ook niet rood te laten brushen? of kan dat ergens besteld in het rood?
Nu heb je zo het verschil rood-chrome...

Mss een photoshop van iemand op de wagen van citroene?
 
Re: Polo 6R van citroene

Oh das nice ja ik heb de RNS310 maar de carkit zal niet veel anders zijn dan bijv in een Golf/Touran etc...ik neem van aan dat dit gewoon over te zetten is
dat DVD functie is toch best cool eigenlijk...en plus het navigeren door de schermen heen is lekker groot. maar eigenlijk verschilt het op de bovenstaande functionaliteit niet zo heel veel toch? maar goed...als je het hebt dan is het wel leuk of course...zag al op MP heel wat gejatte modellen te koop staan of van die Chinese knock offs.
enigste waar ik bang voor ben is dat het wat gevoeliger is voor de diefstal...maar goed de RNS310 kan eveneens eruit gejat worden dus daar ligt het hem niet aan

EDIT: ff gegoogled verschil tussen de 510 vs. 310
- RNS310 has a smaller screen with lower resolution
- RNS310 is cd based instead of DVD so no DVD playback
- Navigation through the screens is alot different and has more options
- Parc Distance Control is definately more advanced and can be used in combination with a backup camera. Front PDC support but since the Polo 6R doesn't have Front PDC this won't work unless you install these things yourself.
- RNS310 doesn't have Tone and Map button
- RNS310 doesn't have a hard drive
- RNS310 doesn't have the tv tuner
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!