Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: Polo 6R van citroene(nieuwe foto's p24)

Konijn wel meegenomen voor op de bbq??? Enne je ondergril is gebarsten neem ik aan, anders was het wel een heel groot konijn. :mrgreen:

Re: Polo 6R van citroene(nieuwe foto's p24)

oke, nu begint het wel op m'n zenuwen te werken, hebben ze alles vervangen tussen de wielen en het stuur en nu gaat het stuur terug beginnen kraken :evil: wat kan nu het probleem zijn ?? het kraakt alleen op enorm warme dagen.

btw: dup heeft hier nu ook last van !

Re: Polo 6R van citroene(stuur kraakt terug)

Is dat niet achter je stuur dat dat stukje plastic ietsjes uitzet en het dan gaat kraken als je je stuur draait? Dat heb ik namelijk ook, gewoon even spray ertussen en dan is het verholpen.

Re: Polo 6R van citroene(stuur kraakt terug en met filmpje)

1 jaar en 12 maanden??? = 2 jaar :P Puur op het geluid afgaande zou ik in de richting van de ophanging gaan zoeken. Hoor je het geluid buiten ook goed als iemand anders aan je stuur aan het draaien is?

Dan zou ik eens met een busje smeerolie aan de gang gaan ;) Want dan zit het binnen en is mijn gedachte over rubbers ook niet juist meer.

En dat is er nu tussenuit denk ik dan, zou het eens proberen als ik jou was. Kwaad kan het niet.

Maak je niet druk, zolang je de elektrische componenten niet raakt gebeurt er niks. En de airbag knalt niet zomaar hoor ;)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!