Citroene: update ! :: 2010 Volkswagen Polo 6R

het stinkt heel erg en als je er mee gaat werken doe dan wel rubberen handschoenen aan ander ruik je het over een week nog :?

groeten ger

Nou, dat is een aardig pakketje zeg, helemaal niks mis mee. Monello is gewoon een topproduct. Nu maar wachten op een paar dagen mooi weer en je kunt helemaal los. Ook fijn hè van Carclean, je krijgt er altijd iets gratis bij en vanaf een bestelling van 60 euro ook nog eens gratis verzending. ;-)

Als ik je een tip mag geven, ik zie dat je een washmitt van Monello hebt. Je moet deze washmitt niet uit gaan wringen hoor, daar kan hij slecht tegen. Ik heb er ook één voor de velgen en ik ging hem dus wel uitwringen met als resultaat dat de stiksel naad loslaat. ;-)

Zo, dat ziet er heftig uit!
Ik zal binnenkort maar een zonnebril aanschaffen om te voorkomen dat de foto's van je gecleande 6R me verblinden... :p

Volkswagen  Up! 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!