ik ben hier ook heel benieuwd naar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
polofreak zei:Is niet lastig, als je maar rustig blijft.
8 ledjes vervangen en de polarizor vervangen.
Heb je de onderdelen ook al binnen?
HakanC zei:en dan moet je natuurlijk ervoor zorgen dat deze ook meebrand zonder dat de verlichting aan is las ik ergens...
HakanC zei:en dan moet je natuurlijk ervoor zorgen dat deze ook meebrand zonder dat de verlichting aan is las ik ergens...
polofreak zei:Ik zat zelf al te denken alleen de folie te doen in eerste instantie. Dat moet al veel schelen en vervolgens op het gemak te kijken naar de leds.
Nu hoorde ik van iemand die het 2011 climatronic display gezien heeft dat het zwart niet echt zwart maar wat vaag was. Nu heb ik mijn rcd310 van blauw/zwart naar zwart/wit omgewisseld. Dit display is ook veel vager dan het mfd. Lijkt grijs en de tekst is niet strak.
Twannieguitar zei:polofreak zei:Ik zat zelf al te denken alleen de folie te doen in eerste instantie. Dat moet al veel schelen en vervolgens op het gemak te kijken naar de leds.
Nu hoorde ik van iemand die het 2011 climatronic display gezien heeft dat het zwart niet echt zwart maar wat vaag was. Nu heb ik mijn rcd310 van blauw/zwart naar zwart/wit omgewisseld. Dit display is ook veel vager dan het mfd. Lijkt grijs en de tekst is niet strak.
Heeft wellicht te maken met de kijkhoek, als je er recht op kijk is hij zwarter, dat is omgekeerd ook zo bij de MFD
Twannieguitar zei:Ik heb geen RCD maar mij viel op dat als je er recht op kijkt hij zwarter is
polofreak zei:Twannieguitar zei:Ik heb geen RCD maar mij viel op dat als je er recht op kijkt hij zwarter is
Toch is kijken dan want hij zit er natuurlijk wel iets schuin in. Ik ben echt benieuwd Ger hoe hij er uit komt!
Wanneer komt ie???
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.