Climatic doet het niet meer

Zo, morgen de grote dag.
Vanmiddag de tank gevuld in België. (€ 1.459)

Heenreis: volle bankrekening, verwarming heet/koud/heet/koud/heet/koud/heet/koud/heet/koud.

Terugreis: lege bankrekening, behaagelijke temperatuur, volle maag van de heerlijke Duitse schnitzel. (denk ik)

Zou willen dat ik er een how-to van mocht maken maar helaas... :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Goed, heel goed.

Na een nacht van nog geen 3 uur slaap ben ik om 06:00 uur opgestaan en was er om 08:53 uur.
Om 12:00 uur was ik gesloopt (moe en koppijn) maar na een goede lunch en (3 Ibuprofen) in Enschede knapte ik gelukkig weer heel wat op.
Omstreeks 15:30 uur reed ik weer weg.

Uiteindelijk was ik ca. € 64,-- meer kwijt dan de offerte bij VAGtechniek maar heb ik wel de volgende onderdelen gekocht / extra werkzaamheden laten uitvoeren.

- 2 nieuwe remschijven (de achterste zijn niet goed meer. (moeten nog geplaatst worden)
2013-12-11 13.51.01.jpg

- nieuwe remblokken. (worden nagestuurd want het setje wat hij dacht te hebben was net verkocht)
- nieuwe sleutel (nu met lampje Stick Out Tongue) + inleren. (oude sleutel wordt nu res. sleutel)
2013-12-13 21.00.25.jpg

- 2 nieuwe Bosch eco ruitenwissers (voor) + monteren.
- 1 nieuwe Bosch eco ruitenwisser (achter) + monteren.
- vervangende middenconsole is aangepast en erin gezet. (ventilatieroostsers zijn niet zomeer even over te zetten omdat deze met hitte vastgesmolten zijn)
Ook hebben ze de auto gewassen.

Wilde ook nog het kapje voor over het sleepoog achter maar helaas, deze schoot steeds los en ik had geen zin om te kijken waar dat aan lag.

Verder heb ik eindelijk een fatsoenlijk antwoord op een vraag waar dit stekkertje voor dient.
2013-08-22 17.24.19.jpg

Volgens de VW dealer hier was dat voor het optionele electronische slot van de motorkap. (tuuuurlijk)
Het blijkt dus te zijn van het de sensor die registreerd of de motorkap open is of niet.
Dus voor het optionele alarmsysteem.

Op de terugweg natuurlijk een heerlijke Duitse Wienerschnitzel gegeten. :)
2013-12-12 17.30.44.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!