Climatic ombouwen naar Climatronic

Goedemiddag beste leden,
Sinds kort heb ik een Vw Polo 1.6 diesel aangeschaft, bouwjaar nov/2013 ..

Nou is mijn vraag, is het mogelijk om de handmatige airco bediening te veranderen naar een automatische. ( mijn polo beschikt zelf ook over airco )

Zoja, wat zou ik allemaal moeten veranderen, ik hoop dat iemand mij met dit project kan helpen met informatie ..

Volkswagen  Polo  1.6 
wat je moet doen, of laten doen is:
- kachelhuis + climatronic unit kopen
- airco leeghalen
- airco slangen achter je turbo loshalen
- ruitenwissers + parafan bak eruit
- middenconsole eruit
- dashboard eruit
- dwarsdrager eruit
- kachelhuis eruit

kabelboom veranderen van climatic naar climatronic

in omgekeerde volgorde inbouwen
coderen
airco bijvullen
genieten

ik heb er afgelopen weekend eentje gedaan, ook een 1.6 TDI.
ik was ongeveer 20 uur bezig.

Ik heb de offerte gestuurd maar nog geen reactie. Kwam ook iets hoger uit dan 1000 omdat de vorige klant zelf het airco gas afhalen en bijvullen had geregeld. Met dat erbij kwam ik op €1200, zonder op €1000 (scheelt mij immers werk). Misschien heeft @Robin hem toch afgeschrikt Stick Out Tongue
Sorry, word weer droog brood eten voor jou:(

bij een climatic kan het apparaat zelf de temperatuur instellen maar niet de ventilator snelheid en de output, waar de lucht eruit komt.
dus die regelt echt alleen zelf de temperatuur.

een climatronic kan volledig automatisch alles regelen, als je maar de temperatuur instelt. dus waar de lucht eruit komt, hoe hard ie blaast, of de airco aan of uit staat, hoeveel de airco pompt etc.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!