Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Menaz zei:Leuk dat ze zo gewild zijn. Is straks niet alleen je RNS gejat, maar ook meteen je climatronic-module... :evil:
Sjakie zei:Ok top.
Heb jij al zo'n module besteld?
Sjakie zei:Was hij gemakkelijk te installeren?
Sjakie zei:Als er geen soldeerwerk aan te pas komt is het te overwegen.
Twannieguitar zei:Let wel dat je geen achtergrondverlichting hebt met alleen contact
Twannieguitar zei:Let wel dat je geen achtergrondverlichting hebt met alleen contact
Sjakie zei:Twannieguitar zei:Let wel dat je geen achtergrondverlichting hebt met alleen contact
Met die originele van VW toch wel?
PoloBM zei:Twannieguitar zei:Let wel dat je geen achtergrondverlichting hebt met alleen contact
Is dat nog afhankelijk van de lichtsensor?
Of is dat altijd zo?
SjaakTrekhaak zei:Ik heb deze inderdaad geleverd gekregen in mijn polo die geleverd is op 16 juli 2011 zal proberen een foto hier te plaatsen.
Hier is een afbeelding en zou hij zelfs besteld kunnen worden?:
http://www.cit-carparts.com/product/showdownload.php?lang=en&id=76
FlashredBM zei:Ik heb via een forumlid van Motor-talk.de ook de zwart-witte Climatronic besteld. Is inderdaad de China-uitvoering, maar wel met mat-chroom. Als de verlichting uit is, zijn de cijfers en symbolen op het display fel verlicht. Als je de lampen aanzet, worden de cijfers en symbolen gedimd en zijn de bedieningsknoppen verlicht. Dit is de officiele VW-versie rechtstreeks uit de Continental-fabriek in Tsjechie waar ze gemaakt worden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.