Jur6R
Bekend lid
Hallo allemaal!
Meteen de Polo uitgelezen en daar komen 3 foutcodes uit:

Zojuist wilde ik nog eventjes een ritje naar de gele driepoot maken. Toen ik de auto startte en wegreed bleek dat de ventilator helemaal niets deed! Er blaast geen lucht uit de roosters. Bij stilstand hoor ik wel de kleppen van alle standen draaien als ik deze aanpas op de climatronic.
Meteen de Polo uitgelezen en daar komen 3 foutcodes uit:

Deze gewist en vervolgens de auto weer gestart, nog steeds geen succes. Zekering gecheckt; is nog intact. De foutcode die nu blijft terugkomen is:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68). Deze foutcode had ik afgelopen zomer ook al eens.
Zelf denk ik dan aan dat de kachelmotor te zwaar heeft gelopen en dat daardoor meer kapot is gegaan.
Flink zuur nu ik de auto deze week juist veel nodig heb voor werk. Weet er iemand een gemakkelijke/tijdelijke oplossing?
Zo niet, wat zal er mogelijk vervangen moeten worden om het weer werkend te krijgen?
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68). Deze foutcode had ik afgelopen zomer ook al eens.
Zelf denk ik dan aan dat de kachelmotor te zwaar heeft gelopen en dat daardoor meer kapot is gegaan.
Flink zuur nu ik de auto deze week juist veel nodig heb voor werk. Weet er iemand een gemakkelijke/tijdelijke oplossing?
Zo niet, wat zal er mogelijk vervangen moeten worden om het weer werkend te krijgen?
Saab
9-3 Vector 2008