Ron de Gelder
Nieuw lid
Hallo
Ben sinds enkele dagen in het bezit van een nieuwe VW POLO AW ( 2019) highline. zoals vermoedelijk bij heel veel mensen is het start- stop systeem erg hinderlijk.
Om dit probleem op te lossen en geen VCDS aanpassingen te hoeven doen heb ik het navolgende de gevonden nl. een Codeer interface om START/STOP uit te schakelen voor een POLO AW bij http://www.vagshop.nl
Mijn vraag; Wie heeft ervaring, wat zijn de voordelen wat zijn de nadelen, wordt de software in mijn auto zo veranderd dat ik problemen ga krijgen zoals foutmeldingen en het oplossen garantie gevallen?
De reden van bovenstaande is dat ik eigenlijk bang ben om via VCDS de aanpassing definitief te laten maken, en dus dit als relatieve gemakkelijke ( niet definitieve) aanpassing zie.
====================================================================================================
Beste medelezers / schrijvers,
Bedankt voor de reacties, het is mij duidelijk dat ik geen Codeer interface moet kopen maar het softwarematig moet laten veranderen. maar......ik woon in Vlaardingen dus waar kan ik dit laten doen?
VW POLO AW
Polo AW