Codering VCDS 'Als een deur open is, niet opslot'

Issam

Actief lid
Het is me paar weken overkomen dat ik de deur opslot heb gedaan en me sleutels erin heb laten liggen (opgelost door ANWB), nou vroeg ik me af of het mogelijk is middels codering liefst via VCDS. Dat als er een deur open dat de auto niet opslot gaat, het is vanaf fabriek nu wel zo ingesteld dat als de bestuurdersdeur open is dat niet opslot gaat.

Dit wil ik nu veranderen naar alle deuren,iemand ideeën?

Volkswagen  Polo 6C 
Weet niet helemaal wat je precies bedoelt, maar misschien is dit wat

Bijlagen

• IMG_1782.jpeg
    IMG_1782.jpeg
    95.1 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 6C 
Ik snap wat je bedoelt maar kan me helemaal niet voorstellen hoe het fout kan gaan. Als je per ongeluk de deur op slot klikt via de sleutel, dan heb je de sleutel toch in je zak zitten zou je zeggen. Of heb je deur open, klik je dan per ongeluk op de sleutel, die je vervolgens laat liggen en stap je uit ofzo?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!