soldier6r
Lid
Nee nog niet besteld omdat ik niet weet of het de juiste isheb je deze set inmiddels al besteld en ingebouwd ?
Volkswagen
Polo 6r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee nog niet besteld omdat ik niet weet of het de juiste isheb je deze set inmiddels al besteld en ingebouwd ?
Volgens mij werkt die module niet als je verlichting via de BCM loopt.
Dan zegt de schakelaar, doe het licht maar aan (voor CH/LH); en de BCM zegt, contact staat niet op, vergeet het maar. Doe ik niet.
Autos met start stop hebben de verlichting via de BCM lopen en dan kan je deze module niet gebruiken.
Zonder start/stop gaat het direct via de relais kast en lichtschakelaar, en dan lukt het wel met deze module.
Nou, volgens mij als je gewoon stadslicht aanzet zonder sleutel in het contact en die doet het, weet je genoeg toch, in feite doe die schakelaar/module precies hetzelfde.
Ik heb zo,n kabelsetje gekocht, nu nog iemand die mij kan helpen dit te monteren ?? IemandYep maar een 6C in een 6R retrofitten is ook weer lastig. Ben er wel mee bezig maar toch..
6R... Ga het nog 1x uitleggen zodat de zoekfunctie het ook oppakt.
Voor CH/LH kun je 2 dingen doen:
Auto zonder start/stop en/of fabriek af xenon: China ch/lh module met auto light. Werkt ook alleen op deze auto's, op auto's met xenon en/of start stop springen de dimlichten niet aan. Je ch/lh is dan alleen de stadslichten en kenteken lichten.
Kosten ca 50 euro.
Auto's met start/stop en/of fabriek xenon moet een regen/lichtsensor hebben bij de binnenspiegel.
Heb je dit dan kun je een kabelsetje maken/kopen, inbouwen en met vcds activeren. Reeds een aantal tevreden klanten. Lichtschakelaar moet vervangen worden.
Je moet dit wel met vcds activeren en dan heb je:
- automatisch inschakelende verlichting. Lichtdrempel instelbaar.
- leaving home automatisch
- coming home via groot licht seinen.
Kosten ca 115 euro.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.