Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

:shock: Hoe maak je een bluemotion anders dan alle andere?

ZO DUS!! Super gedaan Corne ;)

cornesagt zei:
het enigste wat ik nu vind is dat hij achter ongeveer 2 cm moet zakken hiervoor ga ik vogende week iets van de achterveren af slijpen (iets lager en niet stugger)

Wil je dood???

Staat NZS in je kenteken voor Niet Zo Slim?? Stick Out Tongue

Slijpen aan veren is echt levensgevaarlijk, direct apk afkeur (die heb je voorlopig nog niet maar toch). Teven is het begin en het einde van de veer wikkeling anders van vorm dan de rest van de veer, je wijzigd dus de karakteristiek van de veer en nog lastiger hij past niet meer. Omdat de eerste slagen een kleinere diameter hebben dan de latere wikkelingen. Verlagen....dan toch echt even nieuwe veren kopen.

idd levensgevaarlijk gelijk chris zegt, de veer is nietmeer conis dan en zit niet goed vast, ik vind dat je op een nieuwe wagen niet "cheap" mag gaan doen en ff veren wat afslijpen, daarom raad ik iedereen ook schroefsets aan.. kan je zelf je hoogte bepalen, in de winter lekker wat omhoog schroeven en zit je niet altijd te fokken met andere veertjes te kopen telkens als je hem wat lager/hoger wil

just my 2 cens ;)

Kun je ook meteen je doodskist bestellen, zoals bovenstaande heren al zeiden.

Ze passen niet meer fatsoenlijk en kunnen dus eruit springen in het ergste geval. En dan is je wagen niet meer te houden. :!:

even antwoorden op jullie vragen:

kyc, de randjes heb ik laten plakken niet super maar krijg geen bedrijf gevonden die ze kan verchromen.het dak is bij een bedrijf gebeurd ja.

bas en de rest, veren afslijpen heb ik al eerder eens gedaan dit gaat goed zolang je er maar niet te veel afhaald zodat ze los komen als je de auto opkrikt. dus ben er niet bang voor dat dit mis gaat.ga het natuurlijk eerst eens goed bekijken allemaal als ik denk dat het niet kan doe ik het niet natuurlijk dan komen er gewoon verlagings veren maar dan word hij stug en dat wil ik eigenlijk niet vandaar.

bjk, de velgen zijn 18" klopt.

bluebluemotion,de velgen zijn niet gepolijst het zijn chrome kappen en de rest is gewoon grijs spuitwerk.

Ik zit nog te wachten op mn polo, maar heb wel een prijsopvraag gedaan bij Eurocar autobekleding voor leer. Gewoon alleen leer komt op ongeveer 1150,- dachten ze en een combinatie van leer met alcantara zou rond de 1350,-Euro komen.

Vind het meevallen die prijzen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!