Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is er toch met die criminelen? Het valt mij echt op hoe vaak er een VW Polo in het spel is.
Als je toppen verkoopt dan ga je voor de polo 1.2 tdi want dan kun je die ‘dissa’ (diesel) tanken en door het hele land verkopen
Als je een runner bent pak je een gti zodat je snel kunt leveren.
Ik spreek niet uit ervaring
die doen het blijkbaar allebeij soms gassen en soms zuinig rijdenEn Blue GT rijders dan?![]()
En Blue GT rijders dan?![]()
jij denkt dat dat helpt.....Was hem nog wel eens. Niet voor de criminelen maar voor mij zelf. (goddank zit er alarm op)
Oh het is shampoo joh hahahWas hem nog wel eens. Niet voor de criminelen maar voor mij zelf. (goddank zit er alarm op)
Helpt niet, schrikt wel afjij denkt dat dat helpt.....
Trekken gewoon de hele deur eruit hoor en als ze m echt willen laaien ze hem inHelpt niet, schrikt wel af
Bij volvo heb je de optie om dikkere zijruiten te nemen, deze kan je niet inslaan.
Maar als ze de tijd hebben, gaan ze zolang door tot de ruit uit de deur ligt.
Precies.. trekken alles naar de klote als ze em echt willen.Trekken gewoon de hele deur eruit hoor en als ze m echt willen laaien ze hem in
Wat dacht je dan? Een verrekte grote duif?Oh het is shampoo joh hahah
Wat voor alarm klasse?Was hem nog wel eens. Niet voor de criminelen maar voor mij zelf. (goddank zit er alarm op)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.