Cruise Control in laten bouwen Polo 9N3 in 2022

Beste mede Polo’ers,

Ik stel me eerst even kort voor; ik ben “tuttiefruttie” uit de Achterhoek. Nieuw op dit forum! :)

Na langere tijd rondrijken voor mijn eerste auto heb ik eindelijk de knoop doorgehakt! Sinds kort ben ik in het bezit van een 9N3 uit 2006. Dit is dus mijn eerste auto en ik heb er nu al veel rijplezier mee!

Ik merk alleen wel dat ik CC mis als optie (vooral op de snelweg). Online las ik al meerdere malen dat dit vrij eenvoudig zelf is in te bouwen. Met mijn twee linkerhanden wordt dit alleen een beetje lastig denk ik… :(

Hebben jullie tips waar ik dit in kan laten bouwen in 2022? (andere berichten lijken verouderd)

Zou mooi zijn als deze eventuele adresjes in Gelderland liggen ;)

Motortype: 1.4 16V 75pk
BCM begint met: 6Q1
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!