Goededag allen,

Ik heb even een vraag over cruise control en een armsteun, laat ik eens beginnen bij de cruise control.

aangezien er op mijn Polo 9n3 (kenteken 47-SK-RH) geen cruise control zit, vroeg ik me af of het mogelijk is om dat alsnog in te bouwen...
Ik heb zelf de beschikking over vagcom. Als het mogelijk is, moet ik dat dan in Vagcom aanzetten of dergelijke? en dan een richting pookje aanscheffen met de knopjes er op en aansluitef is dat uberhaupt wel mogelijk? misschien moet ik het wel volledig inleren? zoals u leest heb ik er zelf geen idee van dus vandaar de vraag om hulp.

En dan het volgende over de armsteun.

In mijn polo zit nu geen armsteun, deze zou ik wel graag in willen bouwen, welke hebben jullie? orgineel of niet orgineel? en welke raden jullie mij aan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Met vriendelijke groet,
-Patrick
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75 PK 
Je zou kunnen beginnen door even in de motor pc te gaan zoeken of er al standaard cc in die pc zit.

Zoniet zal er andere software op de pc gezet moeten worden.


Heb je een legale vcds? Dan kan je zelf van een 0 een 1tje maken.


En natuurlijk het goede pookje kopen en deze aansluiten om de pc.
Dus draden trekken van buiten naar binnen.



Nu had ik ooit een Lupo fsi. En daar kon het niet. Iets met een electronisch gaskleppenhuis en een EPC lampje
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick Kreeft
Je zou kunnen beginnen door even in de motor pc te gaan zoeken of er al standaard cc in die pc zit.

Zoniet zal er andere software op de pc gezet moeten worden.


Heb je een legale vcds? Dan kan je zelf van een 0 een 1tje maken.


En natuurlijk het goede pookje kopen en deze aansluiten om de pc.
Dus draden trekken van buiten naar binnen.



Nu had ik ooit een Lupo fsi. En daar kon het niet. Iets met een electronisch gaskleppenhuis en een EPC lampje
Oke, bedankt voor je reactie.

Ik ga er even mee aan de gang ben benieuwd.

-patrick
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75 PK 
Ik heb een after market armsteun maar ik vind hem maar fragiel. Je hebt er ook eentje met twee stalen buizen. Die lijkt mij een stuk stabieler maar is wel veel duurder.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!