Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oeps ik wist niet dat zo een kabel 200euro zou kosten.. ik ga denk ik binnenkort naar een garage om de polo uit te laten lezen.
200 dollar. Daar komt nog BTW overheen, verzendkosten, importbelasting oh en natuurlijk de wisselkoers bepaald nog een stukje van de prijs.Oeps ik wist niet dat zo een kabel 200euro zou kosten.. ik ga denk ik binnenkort naar een garage om de polo uit te laten lezen.
haha oke duidelijk. Is er niemand die in de buurt van Utrecht woont en de mogelijkheid ziet om de polo uitlezen met een originele kabel?200 dollar. Daar komt nog BTW overheen, verzendkosten, importbelasting oh en natuurlijk de wisselkoers bepaald nog een stukje van de prijs.
ok thanks.kijk even op de vcds usermap in de vcds sectie van het forum.
Mijn polo is van Augustus 2011, "after may" dus.
Prima, no worries joh! Ben je ondertussen al verder met het probleem van de cruise control? Zekeringen gecheckt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.