Cruisecontrol 1.2 Polo 2007

Hi allemaal,

Vraagje is het mogelijk om in een 1.2 vw polo uit 2007 cruisecontrol in te bouwen? Ik las ergens op het forum dat je dan ook een andere BCM ervoor moet hebben? Wie of waar kan ik dit laten doen ?
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 
Wellicht beter om het te laten doen als je er zelf niet veel van weet.
Airbag los, stuurwiel eraf, hendel(s) vervangen
1 kabel moet naar de motorruimte toe en die is nogal lastig bereikbaar (zonder het hele dashboard te demonteren)
Overige naar de BCM waarvan er 1 samen moet komen met een bestaande kabel.
Programmatie is het makkelijkste deel

Er is vast wel iemand van het forum die dat voor je kan doen ;)

Volgens mij levert kufatec een set

Kufatec set (met MFA)
Kufatec set (zonder MFA)
 
Wellicht beter om het te laten doen als je er zelf niet veel van weet.
Airbag los, stuurwiel eraf, hendel(s) vervangen
1 kabel moet naar de motorruimte toe en die is nogal lastig bereikbaar (zonder het hele dashboard te demonteren)
Overige naar de BCM waarvan er 1 samen moet komen met een bestaande kabel.
Programmatie is het makkelijkste deel

Er is vast wel iemand van het forum die dat voor je kan doen ;)

Volgens mij levert kufatec een set

Kufatec set (met MFA)
Kufatec set (zonder MFA)
Mijn dank is groot
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 
Multi Functie Display
Weergave van verbruik, gemiddeld verbruik, lange tijd verbruik, buitentemperatuur, reikwijdte e.d.
Zie je op de plaats waar de tijd staat, maar kan zijn dat dat alleen werkt als je het al hebt.
Hiervoor moeten we echt een scan zien.IMG_20230517_111719.pngDSC_0347.JPG
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!