Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil eigenlijk alleen weten of het kan,ik kan het laten doen bij de garage waar de auto weg komt. Hendels worden nog redelijk aangeboden.Kijk op de site van vagtechniek in neunen die bieden van alles aan qua inbouw.
Zelf aan de slag gaan kan natuurlijk ook altijd maar als je daar geen kennis van hebt...
Oke dus je denkt dat mijn boardnetmodule dat wel ondersteund?Kan zeker weten.
Moet wel aangemeld worden middels vcds
mijn polo is van augustus 2011 en komt uit duitsland, maar ik kom er nog wel achter of het kan.Zo te zien is je polo redelijk nieuw wat betreft bj.
Je garage zou je zeker het antwoord kunnen geven.
(Mijn oude Skoda octavia bj 2003 kon het zelfs ingebouwd worden zonder problemen).
1.2i 70pkwat voor motor heb je er in zitten? 1.2 met/zonder turbo en benzine/diesel, 1.4, 1.6tdi?
Dat is het hem juist er is niemand in de buurt van Enschede die vcds heeft en de dealers weten wel van prijzen.Heb je vcds of iemnd in de omgeving met vcds? Laat iemand/lees je module dan eens uit welke versie je hebt.
Dit is van een ander forum ik zal hier eens vragen of iemand in de buurt van Enschede dit kanhttp://www.vwforum.nl/volkswagen-algemeen-f5/vag-com-lokatie-topic-t93030.html
Hier op het forum is ook een lijst vannde leden met een vcds maar vind die niet zo 1-2-3.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.