Dagrijverlichting; achterlampen evt ook aan?

Ik vind wel vreemd dat op mijn vorige 6r ik wel dagrij verlichting op stand 0 had, maar nu 2012 eerst het knopje 1x uit moet trekken.

Vreemd. Mijn Polo BM Comfortline (gepimpte Trendline heb ik begrepen :sad: , gebouwd Wk 23 - 2012 ) heeft in standje '0' gewoon DRL.
Als ik bij Stadslicht of gedimd de knop 1 x uittrek heb ik mistlicht vóór, en nog een slag verder uittrekken ( zeg maar: 2 x ) dan heb ik ook mist-achter.

Had wel DRL en mistlampen met bochtverlichting meebesteld ( lease bak, dus de kosten boeiden niet echt)

Lijkt alsof er geen twee Polo's hetzelfde geconfigureerd/afgemonteerd zijn, ook al zijn ze volgens de bestellijst identiek.

Vreemd. Mijn Polo BM Comfortline (gepimpte Trendline heb ik begrepen :sad: , gebouwd Wk 23 - 2012 ) heeft in standje '0' gewoon DRL.
Als ik bij Stadslicht of gedimd de knop 1 x uittrek heb ik mistlicht vóór, en nog een slag verder uittrekken ( zeg maar: 2 x ) dan heb ik ook mist-achter.

Had wel DRL en mistlampen met bochtverlichting meebesteld ( lease bak, dus de kosten boeiden niet echt)

Lijkt alsof er geen twee Polo's hetzelfde geconfigureerd/afgemonteerd zijn, ook al zijn ze volgens de bestellijst identiek.

Dagrijverlichting zit niet in de bumpers maar je koplampen worden gebruikt als dagrij, want op stand 0 branden je koplampen gewoon 2012.. 1x knop eruit is geen mistlicht maar dagrij. Bij mistlicht gaat echter achter ook anders blinken.

Ik vind wel vreemd dat op mijn vorige 6r ik wel dagrij verlichting op stand 0 had, maar nu 2012 eerst het knopje 1x uit moet trekken. in principe is dit denk ik de optie geworden voor dagrijverlichting, alleen branden m'n w5w-tjes gewoon mee en is mn achterlicht ook aan. Wat ik altijd al wou...
Knopje uittrekken? Je bedoelt dus dat je je mistlampen aanzet, daarom branden je stadslichten dus ook!! Met mistlampen mag je alleen bij mist en ander slecht zicht rijden. Dagrijverlichting gaat zonder handeling aan zodra je de auto op contact zet en is niet handmatig uit te zetten.

Bij mijn polo BM uit 2012 staat de dagrijverlichting in me bumpers altijd aan als ik de motor start daarnaast zit bij mij me mistlampen.
Bij de polo 2012 van me pa zit de dagrijverlichting in de koplamp (Highline) en gaat die altijd aan als de sleutel word omgedraaid.

Dus er zit een verschil in.
btw hij heeft de lampen bochtverlichting en mistlampen in de bumper zitten.

Volkswagen  Polo bm 
Bij mijn polo BM uit 2012 staat de dagrijverlichting in me bumpers altijd aan als ik de motor start daarnaast zit bij mij me mistlampen.
Bij de polo 2012 van me pa zit de dagrijverlichting in de koplamp (Highline) en gaat die altijd aan als de sleutel word omgedraaid.

Dus er zit een verschil in.
btw hij heeft de lampen bochtverlichting en mistlampen in de bumper zitten.

Auto van je vader is dus geen BM? En als je zijn koplamp in jouw auto zet is dat dan plug&play zou de DRL in de koplamp en de DRL in de bumper allebei aan gaan?

klopt die van me pa is geen BM ik kan wel keer kijken of dat plug & play is maar ben bang van niet...
Lijkt mij dat de bedrading daarvoor wel anders is...

Volkswagen  Polo bm 
Als ik het goed heb, heeft elke Polo zonder Xenon standaard de DRL in de koplampen zitten (zwakker branden van de normale verlichting). Om ze in de bumper te krijgen, moet je een optie aanvinken bij het bestellen.

Volkswagen  Up! 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!