Dagrijverlichting

Ik heb zelf dagrijverlichting achteraf ingebouwd in de linker en rechter bumperkappen vóór van mijn 9N. Had eerst van het merk MyCarr, maar de lichtopbrengst viel mij tegen. Ben overgestapt naar RING van Halfords. Deze zijn kwalitatief beter dan MyCarr en AutoStyle (werd mij verteld), die zij ook verkochten. Je hebt verschillende varianten (van flexibele "slang" LEDS tot vaste sets). Ik heb een vaste set dubbele rij LEDS (11 leds per unit). Vandaag of morgen plaats ik op mijn profiel nieuwe foto's van mijn 9N met deze LEDS aan ;). Kun je ze wel even bekijken.

Tevens heb ik ze aangesloten met een LED module (ook bij Halfords verkrijgbaar) voor een eenvoudige aansluiting (functioneert dan samen met je stadslicht en zodra je je stand op dimlicht zet, gaan de LEDS uit). Je kunt ze ook rechtstreeks op je lichtschakelaar aansluiten...

Hoop dat je wat aan deze info hebt...

Gr. Wouter
 
04052010211-1.jpg

04052010215-1.jpg


Dagrijverlichting van RING:
Check: http://halfords.nl/shop/auto-onderdelen ... pen/301149

LED module (Product nr. SY SJ271EW):
imagegenashxImgFilePath7e2fimages2fprodu-1.jpg


Handleiding LED module (de makkelijkste manier van aansluiten dmv deze module):
http://www.autostyle.nl/GetDownload.asp ... chting.pdf

Meer foto's, check mijn profiel in het Mijn-Polo forum ;)
 
Ziet er ok uit zo...ik heb net een setje van Inpro besteld
Ik heb ook even gekeken naar die aansluiting in de licht schakelaar en die is inderdaad nog vrij (TFL) ..dus hopelijk knapt het weer een beetje op en kan ik aan de slag als het binnen is.

Die kapjes waar jij ze in hebt kun je die er zo uitklikken of zitten die geschroeft?
ik zoek namelijk ook nog een handleiding hoe mijn bumper eraf kan omdat ik angels ga monteren en heb ergens gelezen dat daarvoor de bumper eraf moet?..dan kan ik gelijk die dagrijverlichting erbij plakken.

(Edit )
Nou ik heb het setje van Inpro toch maar niet genomen en ga voor de set van Dectane 18 LED Zwart (19,5cm). Deze heeft ook de schakeling om te dimmen als je je normale verlichting aanzet.

Het zou er zo uit moeten zien


 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Je kunt de dagrijverlichting op je TFL aansluiten van je lichtschakelaar idd. Zelf heb ik dat niet gedaan en voor de module gekozen. Die sluit je aan op de bedrading van één koplamp naar de module en van de module naar beide LEDs. De LEDs gaan dan aan als je de lichtschakelaar op stadslicht zet en de LEDs gaan automatisch uit als je de lichtschakelaar op dimlicht zet.

De kapjes links en rechts onder de voorbumper kun je zo los klikken. Er zitten 3 clips aan het middenrooster vast, onder de bumper. De clips even iets opzij drukken en naar voren trekken et voila ;).

De dagrijverlichting heb ik zelf ook aangesloten toen ik de voorbumper eraf had en mn angel eyes inbouwde. De voorbumper moet er idd helemaal af. Handleiding is hier op t forum te vinden: howto.php?page=view&hid=5
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!