Dakdragers & dakkoffer

Mijn pa heeft de genoemde thule dragers voor zijn polo, met als enige verschil dat hij de vierkante balk heeft. (goedkoper). Heeft prima gefunctioneerd tijdens de vakantie, solide montage. Verder zijn de Travelbox dakkoffers prima. Goedkoper dan thule maar kwalitatief doen ze er niet voor onder.
 
Het nadeel van dakdragers op de polo 6r vind ik het feit dat ze niet mooi gomonteerd kunnen worden. De raamrubbers (zeker bij de achterportieren) staan dan net iets naar buiten.

Bij mijn vorige 6r was het na 1 wintersport al zichtbaar aan de rubbers dat er met -20 een week lang dakdragers op de auto hadden gezeten.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Ik ben afgelopen zomer met de wagen naar Frankrijk geweest en heb bewust voor Thule gekozen en geen spijt gehad.

Uiteraard wel wat last gehad van windgeruis maar dat kwam meer door de bak die op het dak zat. Heb ook geen last gehad van water in de auto, de deuren sloten perfect af.

Groet,
Bas
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!