Gisteren de Mini 0806 gps bij Minidashcam (www.minidashcam.com) besteld. Klein, makkelijk demontabel en goede beeldkwaliteit. Krijg m dinsdag binnen, ben benieuwd.
Dat was idd de eerste waar ik naar heb gekeken. Maar na deze reactie heb ik dat idee eigenlijk links laten liggen;Gisteren de Mini 0806 gps bij Minidashcam (www.minidashcam.com) besteld. Klein, makkelijk demontabel en goede beeldkwaliteit. Krijg m dinsdag binnen, ben benieuwd.
Vind vooral die CPL Filter erbij een groot pluspunt (0806).Volgens Rene is het zo dat de 0803 en de 0806 teveel problemen hebben en je daarom zou moeten mijden. Of dit waar is geen idee, hij zal er wel het meeste verstand van hebben dan mij. Wat in de rode letters staat geschreven is "mini 0801 dash cam".
Ik blijf even goed aardig twijfelen, maar als ik zou moeten beslissen op basis van prijs dan zou ik toch gaan voor de 0805. Geef dan liever even wat minder uit dan dat ik €180,- zou moeten betalen. Wil er namelijk twee, een voor het werk en de andere voor privé.
Heb veel over de 0806 gezocht op internet, er was idd een batch met problemen. Maar ook over veel probleemloze gebruikers en goede reviews gelezen. Minidashcam als shop komt betrouwbaar over, dus als er iets is dan komt dat goed. Met de combinatie van formaat/gebruiksgemak/mogelijkheden/beeldkwaliteit tov de prijs kan ik niet zo snel een miskoop hebben.Dat was idd de eerste waar ik naar heb gekeken. Maar na deze reactie heb ik dat idee eigenlijk links laten liggen;
Goede analyse !-- Nadeel is dat deze camera's minder lang mee gaan en je maar 1 jaar garantie krijgt. Na dit jaar is het vrijwel onmogelijk om hem te laten repareren wanneer hij kapot gaat. Deze camera's worden dan ook meestal gekocht door mensen die er niet teveel geld aan willen uitgeven, en na een jaar wel weer een nieuwe kopen mocht hij kapot gaan. "Wellicht hebben ze dan ook weer een betere camera op de markt, dan koop ik die wel weer."
@S1991
Ja inderdaad opeens een tientje duurder. Terwijl op de voorpagina van de dashcams hij nog gewoon van 189 naar 179 als 'aanbieding' staat geprijsd@VWAlexander Als het aan mij ligt ga ik toch voor de DOD LS460W. Qua prijs redelijk goed en qua beeldmateriaal al zeer zeker. Zeker als je veel in de avond en nacht rijdt lijkt me deze juist weer fijn. Wat betreft de grote daarbij lijkt me inderdaad dat hij wel opvalt achter de spiegel. Zeker als je nog een regensensor hebt, zoals ik dus..
Ook dat de zuignap nogal er groot lijkt te zijn is wel helaas een minpunt. Wellicht valt er wel iets op te vinden, bijvoorbeeld een andere houder ergens te vinden?
Ik ga denk ik toch gewoon de DOD LS460W bestellen via CameraNu.nl / Videocamerashop.nl
Echter is hij bij de laatste op eens wel €10,- euro duurder geworden tegenover vorige week... De extra filter zal het hem wel niet doen, tenminste in mijn werk wagen heb ik weinig last van reflectie en de Polo ook.
offtopic: hoe zie je de lengte van de rok van een vrouw terwijl ze in een cabrio zit?
Ja die steun had wel iets minder lomp gekund denk ik zo maar de grote van de camera zelf valt reuze mee. is het beeld wel trillingsvrij met zo'n lange steun ?
Jep ik ga de plakmount ook maar eens tevoorschijn halen. Heb dat niet meteen gedaan want een maal geplakt kun je hem niet opnieuw fatsoenlijk plakken. ivm beeldhoek goed krijgen en zó plaatsen dat de binnenspiegel hem net niet raakt. Maar ik ga me er eens aan wagen.@VWAlexander dank voor de foto's ziet inderdaad niet al te lomp uit. Zal in de privé auto sowieso de plakmount gebruiken en wat meer wegwerken. Dan ziet het er direct beter uit.
Jammer dat er geen extra kabel bij zit dan maar zal wel een micro-usb kabel zijn. Die zul je wel al hebben van je smartphone uit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.